وبلاگ هواداران استقلال
 
 
برهاني: موفقيت استقلال مهمتر از بازي من است

مهاجم تيم فوتبال استقلال تهران، گفت: موفقيت تيم استقلال در بازي هاي پيش روي مهمتر از بازي کردن من است.

 ''آرش برهاني'' در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با نيمکت نشيني هيچ مشکلي ندارم چرا که مهم براي من پيروزي استقلال است.
 وي افزود: هر زمان که کادر فني بخواهد با تمام توان وارد زمين خواهم شد و براي موفقيت تيم تلاش مي کنم.
 برهاني عنوان کرد: از برتري تيم محبوبم بسيار خوشحال هستم و از همه چير برايم با اهميت تر شادماني هواداران است.
 وي ادامه داد: امروز نمايش بسيار خوبي داشتيم و با ارايه يک بازي منطقي به برتري دست يافتيم.
 مهاجم استقلال در پايان گفت: بايد همين روند را تا پايان فصل ادامه داده و مقام قهرماني را از آن خود کنيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|+| نوشته شده توسط مهران در یک شنبه 27 شهريور 1390برچسب:, و ساعت 21:18 |